Klik-kLIk sini

Wednesday, June 24, 2009

KerJa

09.05 pm..

pulang dari dunia luar..menghadap dunia maya..

keluar dari dunia ini..bagai hilang sebahagian dunia..yang penting jangan dilupa dunia yang akan kekal di sana..

semua ini..fasa-fasa hidup yang akan kita lalui..pasti kita lalui..

jika hari ini kita marah..geram..benci..mereka yang lebih tua dari kita..yang mengongkong..yang memarahi..yang memberi nasihat pada kita..terasa diri memberontak..satu hari nnt..kita akan berada di tempat mereka..kita akan menasihati yang muda dari kita..dan..bagaimana kita rasa..jika yang muda nanti..akan memberontak pada kita..

aku..memberontak??hehehe..

jiwa muda biasala..(aku muda lagi ke???!!!!hehehe......) sekarang aku bukan memberontak dengan orang..

memberontak dengan diri sendiri jer..hehehe..tak kesian ke..tdo kadang terlebih..kadang tak cukup..kadang cukup-cukup..hehehe..

arini..banyak cerita sebenarnya..cuma rasa..macam..biarlah..hari yang dilalui..menjadi pengalaman hari ini..nak berkongsi..manisnya banyak..hehehe..tak kongsi..rasa mcm tak best lak..

yang penting..hari ini..aku lalui dengan gembira..enjoy life..

malas nak pening-pening dengan keja..

layan jer keja aku ni..

ok..nak rehat..papai.....

09.35 pm..

p/s:arini jumpa budak tomey lagi bnyk ckp..yang dah bapa ari aku tak jumpa..huhuhu..chik windu la kat JIHA....

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails