Klik-kLIk sini

Thursday, June 25, 2009

Entahla

malam ni....aku ‘ter’ayan lak..huhuhu....nak wat camna..takda cita dan papa dah nak layan....

ermm..so layan ja lah..dan kala ini..semestinya dalam kepala..aku memikirkan.bagaimanala?????..hari perkahwinan diri aku sendiri nanti..huhuhu..nak pk lebih-lebih..tak boleh..berangan jadinya (tunang aku mmg suka berangan-angan....mmg habit diala....hehehe!!!! opss!! sorry abg, jgn mrh ayg na) tapi aku memang kena pk hal ni..tak pk pun..tak boleh gak ..sebab dah tinggal bapa bulan ja lagi nak menghitung hari-hari bersejarah lagi bermakna...(wah ayat aku!!! bukan main lagi..hihik)....macam-macam benda aku pk ni..tambah pulak..semalam..masa sampai kat rumah balik dari keja aku ada dapat kad jemputan kenduri dari KUALA LUMPUR terbangnya (takdala nek flight kad tu, posmen la hantar...wakaka) ...kawan aku masa sekolah rendah & menengah dulu hantar tuk attend majlis kendurinya nnt di Kampung Baru, Pajak Song...pada 26hb. Julai, 2009 nnti (thank's a lot ya Yan).....tengok kad jemputan Yan bertambah-tambah laa..desakan hatiku..menghambat ke kepala..suruh pk hal my wedding....

hmm..apa pun..

belum sampai masa..so..pk tetap pk dengan perancangan yang bersarang, bersawang di kepala & aku harus teruskan hidup "membujang" & menjadi "tunangan orang" dulu..hehehe....yang kahwin..mereka dah selamat..yang belum lagi ni dan bakal macam aku kena la usahakan..merealisasikan..hari yang menjadi impian setiap insan.. AMIN....

huhu..aku..entahlah..

11.01 pm ....ai..camne ni..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails