Klik-kLIk sini

Monday, June 15, 2009

HoLiDaY-In-SaraWak



Baru-baru ni 11,12,13hb aku ada pegi bercuti di Sarawak........best percutian aku kali ni....teruja aku dibuatnya.....iyela percutian aku yang paling jauh dalam hidup aku buat masa sekarang masa bujang ni.....kawin nnt aku tak tahula ke mana lagi....huhuhu..... tapi dalam teruja bangat tu ada gak takut teramat sangat.....dalam penerbangan nak ke airport KUCHING tu ada kecemasan...nak tahu apa, kenapa!!???.....cuaca buruk sangat...flight yang aku naik tu dah tak tentu hala dah nak ke mana.....dan dan time tu aku macam kena parkinson!! mengigil satu badan....dup dap dup dap aku dekat atas flight!! nerveous giler.....mau tak kecut perut aku masa tu.....nak terjun dah tinggi beribu2 kaki dah. kang hancur badan aku....ya allah hanya DIA yang tahu apa perasaan aku masa flight terumbang ambing di udara...berlaga-laga awan tak henti-henti aku cakap kat korang suma......satu pengalaman yang tak mungkin aku lupa..... akhirnya aku selamat jugak sampai ke destinasi yang ingin di tujui.....hikhikhik.......

so....later i'll upload & update more picture about my trip to SARAWAK for my beloved friend 'n' my bloggers!!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails