Klik-kLIk sini

Saturday, August 01, 2009

WeDDiNg FotograpHer......Done!!!!!!

Sambungan cerita persiapan my wedding ceremony....

Hmmm, petang ni baru lah aku ada masa ckit nak update blog, itupun bila aku ada kat umah la kan!!!....Kalu kat ofis, yang mana sempat aje la....either one of i will update..

YES (big yes, i'm are extremely busy at work last month (JULY) & this month)....STRESSS ssgt...So apa lagi bila dah stress, mula lah kan jiwa & hati ni dah merewang ntah ke mana untuk merelease kan stress.kekeke......

So, after settle kursus kawin baru-baru ni, aku dah mula wat pencarian wedding fotographer plak.....Last-last aku dah jumpa yang berkenan di hati.... so pada 27/07/2009 baru-baru ni aku telah pun membooking & wat confirmation date & masa untuk majlis kemuncak syurga cintaku ni...so pada pukul 09:56pg aku telah pegi ke CIMB Bank Kepala Batas tuk bank in kan duit ke dalam akaun my wedding fotographer....so hari tu habis kopak cash aku semata2 untuk aku booking tarikh tuk majlis yg aku nak dorang attend tuk my wedding ceremony.....Malang tak berbau kan!!! so baiklah aku sediakan payung sebelum hujan...=) kang kalu aku tak cepat2 wat booking & confirmation, semestinya aku akan nangis...iye la fotographer yg aku nak dah fully booking...so kalu menangis air mata darah sekalipun dah tak guna.....Dah alang2 aku dah ada duit lebih, so aku amik keputusan tuk bank in kan duit seperti yang di janjikan iaitu 50% deposit di perlukan untuk confirm tarikh...Oleh kerana "seorang sahabat" telah rekemenkan dia kepada aku, so aku dapatla diskaun dari fotographer tersebut.....All i can say is Alhamdulillah and Thanks God again!!!!!

Overall, bab fotographer tuk majlis kemuncak nanti dah settle...so after this aku kena standby tuk menghabiskan duit gaji & segala macam simpanan yang duk ada lagi tuk wedding card, hantaran dan sebagainya yang di perlukan lagi sempena majlis yang akan berlangsung....so pasni tuk minggu2 & bulan2 seterusnya sebelum tiba masanya aku akan terus menuju ke mana2 shopping kompleks after work tanpa tunang di sisi tuk mencari barang2 hantaran lak....omaigod!!!!!!!!!! bikin aku akan jadi gilerrr bila akan ternampak iklan banner "SALE" sana sini....Hahaha.....

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails