Klik-kLIk sini

Saturday, August 01, 2009

Alhamdulillah.....KurSus-KahWin Juga Dah Settle!!!!!!!





Hari ni 01/08/2009, my wedding ticker menunjukkan cuma tinggal 127 hari ja lagi untuk menghitung hari setelah puas di kira tolak(-), di tambah(+), di bahagi(/) & di darab(x) dengan 3 bln 1/2 ja lagi nak tiba hari bahagia kemuncak cinta cik fiza & cik zaini.....omaigod!!!!!!

Hahaha, cita pasal bab2 persiapan nak kawin ni dah di blogkan ckit oleh aku pada awal pagi tadi kul 12:15pg sblm tdo, so sambungannya petang ni lah baru berkesempatan nak diblogkan, kekeke........Bnyk sangat nak di blog, tu yg mcm tak sempat nak wat entry mcm2...

Last weekend, what me and him did was??????? so, i tell u all, 2 days last week on Saturday & Sunday 25-26th. July, 2009, i went to Megamall Pacific Perai with my fiance.....Alhamdulillah kitaorg dah pegi & selesai kursus kawin di bawah institusi HASANI MANAGEMENT yang di adakan di tempat HUDA MUTIARA ENTERPRISE..... hari pertama kursus bermula dari pukul 10:00pagi - 06.30petang, hari keduanya lak bermula dari pukul 10:00pagi - 05:30petang.. so tercapai sudah hajat kami untuk menghadiri kursus kawin ni yang dalam hati dah lama nak pegi....so sangat teruja & rasa lega....Dah sebulan kot overdue mission ni...sebab masing2 sibuk dengan keja...tambah2 aku la...sapa lagi...hehehe...keja tak ada masa....Yuran kursus kawin kami RM 80.00 seorang..bg aku oklah kan!!!(bhgn aku my fiance yg byrkan...hikhik....Thanks a lot to my beloved fiance!!!).....

Selama 2 hari berkursus memang sangat bersemangat nak dengar.....orang kata kursus kawin ni membosankan!!!! tapi bagi aku tak pun....sebab ustaz2 yang duk berceloteh bagi ceramah tu memang sporting la....tabik spring la aku bagi....lawak....ada gak yang part yang aku rasa membosankan ....tapi ok ja aku rasa...lawak dorang wat aku tergelak pun ada...tapi tak ada la gelak sampai teruk2..... tu dah melampau2 dah namanya...kang org kata tak menghormati majlis lak....

Fuhhhhh, what a tiring dayyy, BUT at the same time for 2 days last weeks, it was definitely a GREAT day for us, coz we can spent time together....=)

p/s : So, pada sesapa yg belum pegi lagi kursus kawin tu, dipersilakan untuk berpusu2 ke HUDA MUTIARA ENTERPRISE untuk berkursus kawin....

Finally, end of this kursus with "SIJIL KURSUS PERKAHWINAN"....hihihi

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails