Klik-kLIk sini

Saturday, August 01, 2009

Alhamdulillah........Baju-AkaD-niKaH.....settle!!!!!!!!

Eermmm.....rasa macam nak menulis, menaip,...tapi tak tahu la apa nak di tulis...jadi hari ni aku nak share la something tentang previous status kehilangan aku dlm masa 2 minggu sblm ni...

I did mention to all about it was last 2 weeks for month of July (18/07/09), i went to Butik Pengantin (....... ...... ......) yang dah di finalize and confirm by me and fiance sbb dah susah sangat nak cari kat tmpt len kan....dah survey bnyk tmpt and rasanya finally sini je yang paling memuaskan hati.....hehehe..Tapi aku cuma pegi sorang aja la tanpa si dia di sisi...coz tunang aku dah balik Selangor...keja la apa lagi....Tujuan utamanya aku ke sana adalah untuk tempah & confirmation baju yang akan di pakai sempena majlis yang bakal berlangsung pada penghujung bln 11 ni..(InsyaALLAH).....Mula2nya seperti perbincangan dgn tunang aku sblm ni, niat di hati nak pakai baju warna putih bersih sebersih2nya, akan tetapi disebabkan oleh faktor2 yang tak dapat di elakkan, so i've decided to choose off white colour jenis satin (asalkan cantik sudah la kan) untuk baju akad nikah kitaorg nnti....cuma ukuran badan ja belum di ambik lagi...insyaALLAH bln september (09) ni ukuran badan kitaorg akn di ambik....bkn apa...jururunding perkahwinan kitaorg kata takut berat bdn naik ka, turun ka bab tu tak payah ambik lagi...katanya...kang kalu amik ukuran badan awai2, watnya berat badan naik kan dah susah! nak kena fitting len baju tu.. so aku ikut & setuju aja la kan!! janji bagi aku sampai pada masanya nanti baju akad nikah kitaorg siap sempurna suma....

So i can say is Alhamdulillah and Thanks God!!!! leganya rasa bab baju akad nikah dah settle wat tempahan & confirmation warna & fesyen jenis apa untuk diri ku ni....=D

Stay tune dgn entry seterusnya, sesi berkursus kahwin dgn tunang tersayang....

Oklah nak get ready nak tdo sebab rasa mengantuk teramat sangat.....hopefully leh mimpi yang indah2 & leh cool down ckit slps rasa tak puas hati & meluahkan perasaan kepada yang tersayang pasai kes baru2 ni...=) i pity him

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails