Klik-kLIk sini

Saturday, August 01, 2009

i'm in the office

Napa hari ni aku kat ofis?????? Dah la hari sabtu plak tu....Sepatutnya hari sabtu memang tak keja pun, tapi aku datang ofis walaupun aku malas sangat nak datang, adalah disebabkan oleh:-

  • Nak kemas2 barang2 aku ckit kat ofis ni
  • Nak shred document2 / kertas2 yang menyemak kat dlm file, kat atas meja, tray filing dan juga di dalam kotak....Hasilnya aku perolehi banyak beg plastik sampah yang mengandungi kertas yang dishred (hasil dari himpunan aku selama 7 tahun 7 bulan..=P)
  • Nak copy suma benda2 penting aku dlm external hard disk, untuk kemudahan aku & sesapa saja yang akan "take over" segala keja aku nanti.....yahoooooo!!!!!!!!!! hahaha (external hard disk ni pun aku tgk cam nk gelong & bengong dah pun slps di isi document oleh tuannya.kekeke....kena beli len la nmpknya di pc fair nnti)
So at the moment i write this entry, aku tgh tunggu masa untuk meng-copy sebanyak boleh benda2 penting untuk kegunaan aku nanti..Benda-benda lain suma aku sudah bereskan!!

Yabedabedu!!!!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails