Klik-kLIk sini

Tuesday, August 11, 2009

i'm aLmoSt DoNe My woRk foR tHe Day!!!

Yeayyy finally, my work is almost finish for the day! tapi ada lagi part keja-keja yang lain yang harus & wajib aku selesaikan.. Hari ni aku telah berjaya menyelesaikan satu keja yang pada aku, aku rasa teramat memeningkan kepala & memerlukan komitmen yang tinggi untuk menyelesaikannya untuk memastikan ia berada di tahap yang paling memuaskan hati untuk di nilai oleh pihak yang berkenaan nanti...Aku rasa lega sangaatttttttt sebab keja ni dah berjaya aku selesaikan kerana esok pagi MY BOS akan hantar ke PUTRAJAYA....Rasa lapang ja minda aku ni...Dah tak ada benda yang membuatkkan aku menjadi stressssss..Fresh ja otak aku..Hari ni aku tak sempat nak singgah ke blog (pg td sibuk menghabiskan keja, ptg td ni plak lepas office hour, aku sambung wat keja2 aku yang lain plak) sampai lah waktu aku nak balik umah dalam pukul 10:00mlm..Sibuk sangaaaaattttttttttttt aku rasa diri aku ni berbanding dengan staff yang lain..benci betulllll..mana taknya keja aku ni tak penahnya nak habis walaupun dah beribu2 dah keja aku wat...tapi ada ja la aku punya keja hari-hari...Esok pun aku dah tau yang aku akan sibuk jugak walaupun MY BOS tak ada...banyak sangat keja aku, tp harap-harap ada lah masa yang aku boleh curi-curi cikit untuk post new entry apa-apa kan.;P

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails