Klik-kLIk sini

Thursday, August 20, 2009

Complicated!!!!!!

12:05am..
Hampir seminggu aku tinggalkan blog..bukan sengaja..tapi agak malas nak ngadap seketika boleh tak?hehehe..

malam tadi dalam pukul 10:48mlm, aku ada dapat 1 mesej (CALL ME BACK) di no telefon aku yg lama (entah kenapa malam ni hati aku terdetik tuk ON kan no telefon ni,walhal dah lama aku tak ON kan) dari no seseorang yang cukup aku ingat tentang dirinya yang bermula huruf A.... bukan nama sebenar...bila aku baca ja mesej tu degan tiba-tiba ja aku rasa sangat gerammm, sakittt..pedihhh..sangat sakitttttt hati ni..terasa pedih bila kala ini.. aku tak suka rasa ni..aku tak mau rasa ni... sedihnya..sangat..sedih... tak best..aku tak suka.. rasa macam nak baling ja suma telefon yang aku ada lani kat dinding.. kenapa mesti rasa suma ni.. kenapa mesti ada rasa sakit ni..aku rasa tak suka..bukan benci..cuma rasa yang kurang selesa bila dapat papa kol@mesej dari DIA...
sungguh....napa DIA tak habis-habis nak mengganggu hidup aku??!!! KENAPA???!!!....aku tak penah pun ganggu hidup DIA...Dalam tahun ni saja, dah banyak kali jugak aku di cari olehNYA...KENAPA??!!! Bukankah sebelum ni DIA jugak yang melontarkan kata-kata nista kepada aku..macam-macam di tuduhNYA...so....KENAPA AKU DI CARI LAGI WAHAI A.... ?????!!!!!!!

kenapa dengan aku ni..kenapa perlu rasa macam ni....hati mula tidak tenang...YA ALLAH... & dalam pukul 11:46malam, aku terima lagi mesej dariNYA berbunyi (KALU KOL SAT BOLE DAK)...aku bertambah tidak tenang....kenapa harus aku yang kena kol dia plak!!!!....DIA kol la aku, kenapa aku pulak nak segala macam lagi dengan dia!!!!!
01:17 am..

2 comments:

cintalaila said...

Salam ziarah...banyakkanlah bersabar..pastinya Allah akan sentiasa menyayangi hambanya!

nOor Fariza said...

Tq very much coz advice me...thank's a lot again

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails