Klik-kLIk sini

Friday, July 31, 2009

Part 2....K-O-L-E-K-S-I_P.E.R.I.B.A.D.I (MaNik*KoRaN)

Masihkah korang ingat post entry aku yg bertajuk seperti di atas???? kalu ada sapa2 yg masih segar ingtnnya pada post aku sblm ni, so hari ni aku dengan rela hatinya nk kongsi lagi dengan korang suma antara koleksi2 yg semakin hari semakin bertambah dlm diari koleksi peribadi aku....hehehe....perkara "WAJIB & HARUS" aku lakukan bila hatiku telah jatuh cinta pada pandangan pertama dengan benda2 ni.....aku ni boleh di katakan MANIK KORAN addicted...hahaha...pantang tangan aku menyinggah tengok...pastu tak da la konon2nya nk cuci mata jap...akhirnya confirm aku terbeli punyala...tak 1, mesti 2, tu yang BAHAYANYA kalu tangan aku mula menyinggah kat MANIK KORAN ni, mesti aku nak beli...kalu aku tengok ja, hatiku tetiba menyirap sekejap..Mana taknya nampak terpampang ja kat depan mata tu ha, apa lagi aku ni mau tak terpaku, dahla cantik2...rasa macam sakitnyerrrrrrr hati, rasa nk menjerit2 sekuat hati kalu aku tak dapat memilikinya...Eeeeeee, geramnyerrrrrrrr aku rasa kalu hati ku dah berkenan tapi aku tak dapat, aku tak amik... (wah ayat...tlg jgn muntah hijau ya kalu anda berada dlm zon CEMBURU!!!???).....

so....mari kita lihat yuk koleksi2 dari aku ni....




0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails