Klik-kLIk sini

Monday, July 06, 2009

HoLiDaY To SaRaWaK- Part 11-SaRaWaK-LaYeReD-Cake-01

Ini antara jenis-jenis kek lapis yang terdapat di Kedai Kek Lapis Dayang Salhah yang aku shoot dari papan kenyataan kedai tersebut khas tuk korang...ingt senang ka nk shoot gmbar-gmbr kek ni suma!!!....saja aku nak bagi korang TERLIUR......baru adil kan!!! (jgn marah ekkk!!!!)








Kek Lapis Batik Jasmin ni pun antara yang paling mendapat sambutan...
aku pun ada beli gak tuk tunang aku...




Kek Lapis Blueberry ni paling mendapat sambutan...MEMANG SEDAP......aku beli, aku rasa sebab tu aku berani ckp...BEST!!!!






























Kek Lapis Sisik Ikan ni la aku ckp PALING MAHAL kat post enty aku baru2 ni....tapi MEMANG SEDAP!!!!!!....

























1 comments:

ijad said...

cantiknya kuih tentu sedap tu...

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails