Klik-kLIk sini

Tuesday, May 26, 2009

tekanan-jiwa

tekanan jiwa..02:15 am

satu cara nak lepaskan..tolak troli..masuk ja mall..penuhkan troli..bayar..(a.k.a kerja gila…)..balik..baru pk..(menyesal…hmmm..maybe…padan muka betul skit kot…hehehehe..)…

itulah sebahagian kisah pagi ni..

letih..penat..kerja gila..pening..dan makin pening..hehehe..

alhamdulillah..aku masih waras..itu nikmat yang harapnya..takkan diambil dari aku..dah lama aku nak masuk entry ni..bukan tak nak..cuma masa..(mencari alasan lain sebenarnya..cuma..nak jugak salahkan masa..)..24 jam..masa yang cukup rasanya tuk semua org..cuma aku ja kot..silap menyusun masa..(..tu lah..org tdo..aku jaga..aku jaga ja..mesti kena p keja..hehehe…)..bukan sengaja..cuma tekanan kerja..buatkan aku selesa macam ni..ada hamba Allah penah tanya aku..mcmana aku tahan mata aku..leh jaga sampai ke subuh..sambung lagi keja..entah la..kadang..sebab aku khusyuk dengan keja aku..kadang sebab bebanan yang di pikul..so..nak tanak..kena siapkan jugak..

apa pun..aku suka kerja aku..harapnya aku masih mampu bertahan..banyak lagi keja yang aku nak buat..banyak lagi keja yang masih belum selesai..

ada yang sudah nampakkan hasil..ada yang masih di kepala..

apa pun..jangan putus asa..kegagalan..bukan pengakiran..itu cuma permulaan..gagal kerana sedikit kesilapan..bukan kerana semuanya silap..

aku mesti kuat..

masih muda untuk aku kecewa..belum tua untuk putus asa..(..hmm..mencari kata-kata peransang..)

syok jugak melayan jiwa sorang-sorang pepagi ni....hmmmm

aku suka tengok kawan-kawan happy..

kadang..kita terpaksa sembunyikan perasaan sendiri..tuk pastikan kawan-kawan kita & orang yang mengenali kita yang dekat dengan kita sentiasa happy..

nex week...aku kena settlekan suma keja aku by dis week jugak..hmmm..byk keja giler nih....


02:33 am..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails