Klik-kLIk sini

Wednesday, May 27, 2009

aku-26

hmmm....

tiada apa yg berubah..tiada apa yang lain..semuanya masih sama..hanya usia bertambah tua..itu ja kelainan pada tahun ni..

apa pun..gembira dengan kehadiran tahun ini...mencuit sedikit rasa bangga..aku sudah 26!haha....sudah berusia benar aku kala ini..semakin dekat dengan impian aku yang rancang..untuk tamatkan zaman bujang..huuhuu..

aii..cepat betul masa ni memakan diri..

doakan yang terbaik..pada usiaku sebegini..masih banyak yang belum diteroka..potensi diri ini..masih banyak belum diselesaikan..urusan-urusan dunia dan akhirat aku..masih banyak janji sendiri diri belum ditunaikan..masih banyak langkah belum dibuka..

harapnya..kekuatan diberi..kesihatan dinikmati..usia diberkati..rezeki dimurahkan..dengan ditambahkan keberkatan..moga dapat bersama membina dunia yang aman dengan rezeki yang diredhai..

jauh lagi perjalanan masa..

moga aku kekal dilandasan amal yang betul..berdiri menghadap kiblat yang satu..berusaha dengan sejuta keringat..mengharapkan redha dari-Nya yang Satu!

kalian doakan..aminkan..moga cita-cita..impian..harapan..doa kita semua..ditunaikan Allah..aminn..

p/s:hmm..bangun pagi td..aku rasa lain la dengan muka aku..rasa..hmmm..rasa..bertambah tomey...hehehe..(huhu..) (^-^)v

FieZa..27-05-2009

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails