Klik-kLIk sini

Wednesday, May 13, 2009

Gembira-itu-Tanda-b.a.h.a.g.i.a

kekok sedikit aku malam ni..

rasa sangat gembira..bahagia..sudah hampir 2 hari berlalu..ternyata aku masih gembira..ahad lepas...

aku lihat ramai ahli keluargaku yang len berhimpun untuk satu aturcara yg sangat gembira..tarikh yg masuk dalam sejarah hari-hari bahagia aku..sangat gembira aku hari tu..dan pastinya..hanya mereka-mereka sahaja yg tau apa harinya..

10/05/2009..tarikh yg baru sahaja lepas..dan hari yg baru sahaja melepasi takah waktu untuk layak dianggap hari bersejarah..nyata bahagia itu ilusi hati..yg terbit dari kegembiraan yg pasti dari riak muka yg berseri..wahhh..puitis ayat aku malam ni..ada ape-ape ker???hehehehe…apa pun..aku memang sangat bahagia..juga yg mengetahui aku bahagia..mesti tumpang gembira...sebab bahagia tgk aku bahagia..hahahaha…yer lah..happy..mana leh sorang2..kena kongsi2..yang pasti esok juga..hari kebahagiaan tu pergi meninggalkan aku sekejap..ai..bahagia pun tau bila nak bahagia bila tanak erk..hehehe…

hmm..apa pun..hari ni..aku bahagia..just nak korang tau..aku happy jer..sangat happy..hmmmm…esok camna???hahahaha…layan jer..apa-apa yg nak rasa esok..hehehehe…

pada yg tak paham..jgn bimbang..anda masih dalam zone selamat..bukan area wad gila lagi..cuma org yg tulis ni..tengah happy..

aiiii.....happy.....

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails