Klik-kLIk sini

Thursday, May 28, 2009

pabila-kebosanan-melanda

2318 pm …

asalnya..semangat ini sangat berkobar..bermacam-macam akal yang bersarang di dalam benak otak aku..bermacam benda yang bersarang dalam kepala ni..
menjadikan aku pening..perlukan rehat..perlukan motivasi kala ini..saat inilah juga..bosan itu datang..pelik!aku menunggu saat malas yang hadir..kala malas..aku rasa..aku lebih produktif untuk berfikir soal hidup..tapi..kala bosan..tak keruan juga aku..hampir semua yang aku nak buat..semua nya tak menjadi..
masih merindui ais kacang cmpur cendol yang sedap..hmm..petang td..ke pasar mlm..sempat juga beli ais kacang cmpur cendol yang aku suka..apa pun..2 bungkus ais kacang cmpur cendol..memang sedap kalau dimakan tika badan kepanasan yang membelenggu dek panas sepetang..
pulang dari pasar malam..aku mula rasa tak tentu arah..mengadap internet ni..sudah aku temui halatuju yang aku nak..dah dapat semua yang aku cari..bosan itu masih ada..hairan..kenapa bosan ini masih wujud..kenapa bukan malas yang datang..(..agak geram..kalo malas..aku boleh terus tido..)..kalo bosan ni..nak tido pun takde selera…aiiii..
melihat jam..takahnya seperti sangat perlahan melintas..agaknya..beginilah perasaan melalui saat membosankan..berceloteh dengan mak..soal persiapan nak pegi SARAWAK..agak menghiburkan hati..tapi..cuma sekejap mampu ditahan..gelojoh bosan ini..masih lagi memukul aku..hehe..
akhirnya..ada jugak benda aku pikir nak buat..bosan ni..memang mengganggu aku tol..
ok lah..rasanya..kebosanan makin mengendur..aku dah mula terpikir tentang persiapan hari-hari bahagiaku nanti..nak kena buat proper plan..k yer..insyaa’allah..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails