Klik-kLIk sini

Tuesday, September 29, 2009

Yeayyy, Dah Update Buku ASW 2020!!!!!

I'm definitely HAPPPYYYYYYYYY today :D

Weehoooo!! Yeayyy, aku dah update buku ASW hari ni. :P..

Tak sabar & tak menyempat-yempat betul nak update, ya la kan akaun ASW 2020 aku, dividennya di bayar pada 01hb. September tiap-tiap tahun tak sama macam akaun ASB.. baru hari ni aku ada masa wat any transaction / update buku. Nasib tak ramai sangat orang dekat Maybank kat pejabat aku ni, sebelum aku ada 2 orang ja, itupun aku keluar dari pejabat pukul 09.35am. Tapi ada lah tunggu 20 minit gak, ntah apa ntah orang sebelum aku tu buat lama sangat kat kaunter ASW tu. (kalu la kat CIMB Bank Kompleks Kailan, jangan harap lah macam kat Maybank sini, harus berjanggut aku menunggu turn utk update buku ja, sebab aku penah merasanya bila update buku ASW tahun 2006 ke 2007 ntah). Sampai ja giliran aku tadi, rasa lega, penantian dah berakhir utk mengupdate buku. *dalam hati dah berbunga-bunga cinta dah* Bila dah lepas update buku tu, seronokkkk bangat rasanya!!! Alhamdulillah, rezeki daripada selama ni aku berhempas pulas menyimpan kan. Ternyata berbaloi selama ni walaupun tak banyak mana simpanannya. Nanti hujung tahun nak update buku Tabung Haji lah plak. (tapi tak tau lah plak bila Tabung Haji akan announce dividend, ka dah announce. hihihi)...Impian dan hasrat di hati aku ni ialah untuk capai simpanan maksimum dalam ASW masa 7-8 tahun akan datang, Insya Allah. =) Kalu gaji makin tinggi, makin tinggi lah simpanannya, so makin cepat lah sampai simpanan maksimum ASW yang aku angan-angankan tu, mudah-mudahan, aminnn)...

Jom kengkawan, mari kita sama-sama menyimpan dalam ASW@ASB sebanyak mungkin, sampai akaun ASW@ASB kita semua jadi RM200K k. Moh pakat ramai2, sahut cabaran ini! =P

5 comments:

anggerik said...

salam...
amboi banyak akaun bank..
itu sah2 banyak menyimpan...
bila dah capai sasaranya..
bolehlah tumpang sekaki..he..he...

nOor Fariza said...

To anggerik

ish xdala banyak mana pun akaun bank & xla banyak mana menyimpan....bolehla untuk masa2 akn datang....kalu nk tumpang leh ja...xda hal la...tp kena wat loan la & di kira sekali dgn interest..leh???hehehe

sempoi said...

o yerka
bgugggssssz
blh bg 10k kan
kan kan kanbleh ler
thn dpan blan 2 ambik blik
bleh ekk

nOor Fariza said...

To sempoi
Siapakah gerangannya empunya diri SEMPOI ni????!!!!!rasa mcm kenal ja ni!!! sapa nak bagi...usaha saving sendiri la...bnyak cntik!!!!

Abd Rahman Md Desa said...

Kita boleh tambah pendapatan di ads4bucks, kunjungi di sini http://businessloanconsultants.blogspot.com

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails