Klik-kLIk sini

Tuesday, March 09, 2010

03 MONTHS ANNIVESSARY...

Sedar tak sedar, dah genap 3 bulan dah menjalani hidup berumahtangga.....owh aku masih tidak dapat menjalani kehidupan sebagai seorang isteri yang baik....masih banyak yang perlu dilakukan untuk suami tercinta....tapi diluar kemampuan....sebagai seorang manusia biasa, kita hanya mampu merancang dan berusaha selagi terdaya....banyak benda yang perlu aku belajar dari orang tua aku....Juga aku perlu bijak merancang masa depan bersama...Terlalu banyak resolusi kehidupan yang di inginkan selepas berkahwin ini......TARGET.....TarGET......TARGET...????? Target aku dan suami masih banyak yang belum tercapai....TAPI TIDAK MENGAPA...bukan mudah untuk mendapatkan apa yang di inginkan dalam sekelip mata....Aku dan suami bersyukur dengan apa yang telah di perolehi ketika ini....tetapi ada banyak perkara yang harus & perlu dilaksanakan dalam tempoh seberapa segera yang boleh........

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails