Klik-kLIk sini

Monday, November 23, 2009

1-2-3-4-5-6 HaRi Lagi

Masih kat ofis seperti biasa...keja..keja & keja
Walaupun cuma tinggal lagi 6 hari majlis akad nikah aku ;)
ermm...agak nerveouss + excited jugak
Aku akan mula bercuti mulai 27 November (Jumaat) until 03 Januari (Ahad) 2010 kot..
hehehe...tetapi rasanya macam 26 November ni aku dah start bercuti kott
nak raya haji sama kan..harap-harap bos ok..
Rasa macam tak sempat nak wat semua benda dalam masa 2 days
yep...28 November aku peruntukan masa untuk diri sendiri & settle kan benda-benda yang perlu di settlekan.....
malam tu plak aku akan berinai..
29 November, akad nikah dijadualkan berlangsung pada pukul 01:30 petang selepas selesai solat zohor di Masjid Jami'ul Jalal Pajak Song.
Mudah-mudahan semuanya akan berjalan dengan lancar dan dipermudahkan semua-Nya
tolong doakan aku ye kawan-kawan.....

1 comments:

-anidaothman- said...

INSYAALLAH..smoga sume berjalan ngan lancar..
hapY-hapy tau.....naikan seri wajah..

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails